Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Emma - 20 augusti 2008 16:55


Men....

Såklart gick det inte smärtfritt men den har iallafall kommit och den är gudomlig!

Det verkar som att det är har varit ett butiksexemplar och det vill jag inte betala fullt pris för. Jag menar, betalar man 8700 för en vagn så vill man gärna ha den ny.

Bromsen är iallafall paj på ena hjulet och det är en reva i varukorgen och det är en fläck på liggdelen. Jag ringde upp till Umeå idag och killen jag pratade med skulle snacka med sin chef och sedan återkomma till mig på fredag.


För mig är lösningen uppenbar =) Dom beställer en ny vagn med brun bas och jag får låna den här tills den kommer. Sen får dom tillbaka sin vagn med grå bas och fortsätter andvända den som butiksex.

Suveränt! *ler stort*


Här har ni skönheten!

Ovido - Quiz & Flashcards