Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Emma - 11 augusti 2008 22:24

Här är färgerna jag är intresserad av.

 * Kombinationen Brun bas och off white topp ska jag skaffa till sommaren tänkte jag men det känns lite dött nu när vintern kommer med all snö och så.


 * Brun bas och rosa topp känns väldigt kul och tjejjigt. Känns som att om man ändå ska lägga ner närmare 10 000:- på en vagn så kan man väl space:a till den lite.


 * Brun bas och sand topp är väl sådär..känns lite tråkigt men fördelen är att man får en brun bas som är lätt att kombonera med andra färger om man får för sig att köpa fler sen.


 * Sand bas och brun topp är äckligt snygg och helt klart en av mina favoriter. Nackdelen är ju att den ser lite pojkig ut och är lite tråkig.



Vad tycker ni, lägg in en komentar och kläck ur er vad ni tycker är snyggast.

Som ni ser på bilderna så finns det massor med andra färger att välja mellan, bara att välja och vraka.




Av Emma - 11 augusti 2008 21:44

Så..

Lite dålig på att skriva nu för tiden men va fan..har annat å göra. =)

Är idag exakt 4 veckor eller 30 dagar kvar till beräknad förlossning, och det är ju jättekul...om det inte vore för en grej.

Jag får inte tag på nån vagn, vi ska ju köpa en Bugaboo Cameleon i färgerna brun bas och rosa topp i kanvastyg. Tydligen så är varenda jävla (ursäkta franskan) vagn slut just precis nu. Jag har ringt runt som en galning men dom få som finns att få tag på med så kort varsel är typ orange, denim och några andra "ej-gilla-färger". Sen så har jag hittat en butik i Bandhagen i Stockholm som ska sälja sitt butiksexemplar för bara 7000 spänn, sweetpaj! Den har Sand bas och Brun topp, och det var faktiskt dom färgerna jag ville ha från början så det blir ju tipptopp, om det inte vore för att jag inte kan ta mig dit just precis nu. Vet inte hur vi ska lösa det här men det får så lov att fixa sig nu för annars får vi vänta i upp till 12 veckor innan vi får vår vagn, och det suger...hårt, riktigt hårt!


Oj vad jag babblar på om det här men det stör mig verkligen. Där vi skulle beställa ifrån först står det "Maxleveranstid 1-3 dagar!!" Ja men jo tjenare! Det är jääävligt stor skillnad på 1-3 dagar och 12 veckor.

*muttrar* 


Nä, nog om det. Nu ska jag ta och stoppa mina ömma fötter i ett fotbad, skööönt!


Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards