Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Emma - 23 augusti 2008 18:45

Tvättstugan är inte ledig förrns den 26:e, är inte det lite konstigt när vi bara är 4 familjer och det är max 2 pers i varje familj? Så nu kommer jag inte kunna tvätta innan Tonnys födelsedag, det suger. Har inte en aning om vad jag ska göra nu? Kan ju inte direkt handtvätta, var skulle jag göra det lixåm? I handfatet? Lär ju ta sin lilla tid.

*muttrar* 

Av Emma - 23 augusti 2008 18:31

Snälla kan någon komma och ge mig en kick i rövva så att jag får något gjort?

Jag bara sitter här och degar, skulle göra massor med saker idag men jag har inte gjort ett skit.

Är sugen på en promenad men pga foglossning så funkar det inge vidare, går inte ens ut med hundarna längre utan det får Tonny göra.

Ska kanske kolla om tvättstugan är ledig så att jag kan slänga in en maskin?? *suck* Ja jag ska nog ta och göra det sen ska jag rensa lite och städa undan i köket.


I´ll be back! 

Av Emma - 23 augusti 2008 18:06

PERSONLIGT
Namn:
Emma
Födelsedag: 30 juli
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 162 cm
Högerhänt/vänster: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Nej
Sport: Mjorå, roligare att utöva än att titta på.
Helgdag: Julafton
Årstid: Sommaren eller Hösten

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Ja
Blivit dumpad: Nej
Föreställt dej/ditt ragg naken: Tror inte det
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej
Retats: Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl:
cider
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex:   Både och.
Jordgubbar/blåbär: Earthmens =D
Kött/veg: veg
Tv/film: film
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: spelar ingen roll
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt
MTV/vh1: MTV

SENASTE/SENAST DU
Skrattade:
När jag pratade med Anna tidigare idag.
Grät: Igår. (hysteriskt, för att en kille erbjöd mig en cigg tidigare på stan, inte lätt att vara gravid)
Filmen du såg: Blood in, Blood out.
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt:igår tror jag             
Sjöng en sång:
Haha...längesen får vi hoppas

Av Emma - 23 augusti 2008 02:10

Blev ju inget målande idag så vi har bara myst och spelat spel och ätit våffler ikväll. Så jävla gott, blev akut sugen så Tonny fick rycka in och laga. =)

Nu ska vi kolla på en film eller 2 framför datorn, får se hur mkt man orkar.


Mmm...nu blev jag sugen på våfflor igen...hmm...ska jag?? Nää...de e ju mitt i natten..eller jo, jag måste!


Tjing! (springer iväg till våffeljärnet) 

Ovido - Quiz & Flashcards