Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Uppdatering

Av Emma - 5 augusti 2008 00:47

Först och främst; GRATTIS TILL MIG!! Jag är nu hela 23 år gammal och börjar sakta närma mig pension...nä..inte riktigt. =) Jaja, den 30/7 fyllde jag iallafall 23 och dagen firades med släkt och vänner här hemma. Väktes med frukost på sängen och massor med paket av Tonny. Sen ploppade det upp den ena människan efter den andre, nått jag inte hade räknat med; en trevlig överaskning med andra ord. =) Jag fick massor med fina presenter och trevligt sällskap.

På kvällen grillade jag och Tonny och det var skönt att få sätta sig ner och pusta ut i lugn och ro. Vi gjorde potatis gratäng och helgrillade vitlöksmarinerad fläskfilé, till det åt vi vitlöksbröd och en ruccola sallad med tomat, rödlök och vitlökspeppar (rekomenderas starkt). Det blev sådär fruktansvärt perfekt och jag har aldrig ätit ett godare kött, tack Tonny! *pussa* såg nu att det var en himmlarns massa vitlök men det var iaf en 10 poängare.

Sen spelade vi Rayman som galningar på datorn, jag fick 3 Raymanspel av Tonny på morgonen och hade längtat hela dagen efter att få spela. =) (Älskar Rayman)

Det var en superfin dag och jag är väldigt nöjd!

Tack allihopa för alla fina presenter och för att ni kom ojch förgyllde min dag.

Och alla ni som skickade sms, sorry att jag inte svarade men jag har tomt på cash på mobilen och var lite för upptagen för att ringa. Tack iaf!


 Sen så har Amanda flyttat in i sin nya fina lägenhet i helgen, grattis till dig Manda. Du gjorde ett riktigt kap!


Hmm...vet inte riktigt vad med vi gjort, tagit det väldigt lungt, kollat på film, läst massor (fick sista boken ur Stig Larssons triologi av Tonny, den är grymt bra och väääldigt beroendeframkallande) och allmänt bara njutit av ledigheten. Nu har Tonny dock börjat jobba igen men om bara 2 veckor har han semester igen, längtar redan. =)


Sen så är det bara 36 dagar kvar till beräknad förlossning, känns spännande, nervöst och vi längtar som tusan!

Våran lilla fis...känns lite läskigt att hon ska flytta ut från min mage, har ju blivit van att ha henne där nu.

=)


Nä..kommer inte på något mer att skriva.


Tjing! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards