Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Bugaboo bilder.

Av Emma - 11 augusti 2008 22:24

Här är färgerna jag är intresserad av.

 * Kombinationen Brun bas och off white topp ska jag skaffa till sommaren tänkte jag men det känns lite dött nu när vintern kommer med all snö och så.


 * Brun bas och rosa topp känns väldigt kul och tjejjigt. Känns som att om man ändå ska lägga ner närmare 10 000:- på en vagn så kan man väl space:a till den lite.


 * Brun bas och sand topp är väl sådär..känns lite tråkigt men fördelen är att man får en brun bas som är lätt att kombonera med andra färger om man får för sig att köpa fler sen.


 * Sand bas och brun topp är äckligt snygg och helt klart en av mina favoriter. Nackdelen är ju att den ser lite pojkig ut och är lite tråkig.



Vad tycker ni, lägg in en komentar och kläck ur er vad ni tycker är snyggast.

Som ni ser på bilderna så finns det massor med andra färger att välja mellan, bara att välja och vraka.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards