Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

3 veckor kvar

Av Emma - 19 augusti 2008 17:37


Idag är det alltså bara 3 veckor kvar till BF, känns så otroligt spännande och vi längtar så vi håller på att spricka.

Tonny sa igår att han har lust att gå runt hela sta och knacka på dörrar för att berätta att han minsann ska bli pappa alldeles snart. =)

Känns kanske lite överdrivet men det är ju kul att han är stolt iallafall.


Jag är ju beräknad tisdagen den 9/9 men alla har ju sina tankar och funderingar om när det blir av.

Tonnys pappa tror bestämt att det blir den 7/9, det gör min mamma också.

Amanda tror på den 9/9

Tonny tror den 11/9

och jag tror på den 12/9


Vad tror ni? Skriv gärna en kommentar och säg vad ni tror.


Kramar 


 
 
Ingen bild

Anna hasselblad

19 augusti 2008 18:23

jag tror den 6/9 =)

 
Emmasson

Emmasson

19 augusti 2008 21:05

tror gör man i kyrkan. jag VET att hon tittar ut den 5 !! :D

http://emmaeliz.blogg.se

 
Jessica

Jessica

27 augusti 2008 23:22

Självklart kommer hon den 9/9, det är ju världens bästa dag jue ;)

http://coffeeaddicted.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards