Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Dagen sammanfattad.

Av Emma - 22 augusti 2008 22:19

Vi pös ju iväg på stan ett tag tidigare idag, det var skönt att få komma ut en sväng och Tonny hittade en hel del grejjer som han önskade sig. Så nu får jag det jag gör på Måndag morron, drygt att han ska fylla år den 25:e; han hade väl kunnat fylla år den 24:e ist så man hinner ut å handla lite innan. =)

Sen när vi kom hem var jag suraste kärringen i stan, helt utan anledning. Dom sista veckorna har jag varit som världens hormonbomb, så fruktansvärt grinig för lite och ingenting. Jag har ju varit ganska normal (om man bortser från att jag varit väldigt disträ och glömsk) under hela graviditeten men nu är jag extremt hormonstinn. Och självklart..så är allt Tonnys fel, precis allt!

Tycker synd om honom när han kör slut på sig själv för att hålla mig nöjd och glad också är jag bara sur och elak tillbaks. Fy på mig!


Nä men faktiskt så känner jag mig rätt så less på att vara gravid just nu, jag orkar inte med mig själv utan tappar humöret hela tiden, jag kan knappt gå nånstans utan att få grymt ont i rygg, höfter, fogar m.m Jag kan inte ha några kläder typ så jag har hela tiden samma (nästan), jag svettas, jag kan inte ha mina skor, jag kan inte sova, jag måste kissa 1 miljon gånger per dygn, jag kan inte andas eftersom att min bebis envisas med att ligga och pressa med fötterna upp mot lungorna, det känns som att jag har ett huvud påväg ut mellan bena minst halva tiden av dygnet eftersom hon trycker på så mycket (ej trevlig känsla) m.m


Jag är en fånge i min egen kropp!


Skönt att det inte är så lång tid kvar nu, vill mkt hellre ha en mjölkspya på tröjjan än en spark mot revbenen/lungorna. =)


Nu ska vi visst kolla på Sunes Sommar, Tonny har aldrig sett den förut. (Den du Emmasson)


Kramar


På bilden: Risiga, trötta kommitén påväg ner på stan.

 
 
Emmasson

Emmasson

24 augusti 2008 19:57

vafan ! har han inte sett sunes sommar förrän nu ? skämmes ! sunes sommar ska man ha sett minst 457 gånger vid hans ålder :P

http://emmaeliz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards