Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Frågvisa Frågor

Av Emma - 22 augusti 2008 22:39



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
räknar ut fem matteböcker i veckan, så har man min klass.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bokhylla

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Jönssonligan

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23 typ

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Absolut ingenting

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var på stan med Tonny tidigare idag.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Alla bloggar jag måste hänga med i! =)

8. Vad har du på dig?
Mjukisar och t-shirt.

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Oj..drömmer så mkt konstigt så det går knappt att återberätta.

10. När skrattade du senast?
Idag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Magnetanslagstavla, en tavla med kakmonstret och sånna där klämmor som man sätter fast papper med, ink papper. (Har inte fixat iordning det här rummet ännu sedan flytten.)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njä..det skulle vara Dimebag då, han är inte riktigt normal. =P

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jovars, bra tidsfördriv.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Jönssonligan

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag någonsin velat ha.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Öhh...jag ser inte mina fötter längre. =D

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det var nästan omöjligt att svara på. =)

18. Tycker du om att dansa?
Japp, ibland.

19. George Bush?
Skit.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Natalii & Theo tror jag (vi)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Japp

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
-Du va tammefan de finaste jag sett sen jag konfirmerade mig!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågaorna?

Emma Andersson, Anna Hasselblad, Tina Källman & Malin Nordlöf.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards