Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Jobbiga frågor igen =)

Av Emma - 23 augusti 2008 18:06

PERSONLIGT
Namn:
Emma
Födelsedag: 30 juli
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 162 cm
Högerhänt/vänster: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Nej
Sport: Mjorå, roligare att utöva än att titta på.
Helgdag: Julafton
Årstid: Sommaren eller Hösten

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Ja
Blivit dumpad: Nej
Föreställt dej/ditt ragg naken: Tror inte det
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej
Retats: Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl:
cider
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex:   Både och.
Jordgubbar/blåbär: Earthmens =D
Kött/veg: veg
Tv/film: film
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: spelar ingen roll
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt
MTV/vh1: MTV

SENASTE/SENAST DU
Skrattade:
När jag pratade med Anna tidigare idag.
Grät: Igår. (hysteriskt, för att en kille erbjöd mig en cigg tidigare på stan, inte lätt att vara gravid)
Filmen du såg: Blood in, Blood out.
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt:igår tror jag             
Sjöng en sång:
Haha...längesen får vi hoppas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards