Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Städning..

Av Emma - 24 augusti 2008 18:09

Idag är det städning som gäller för hela slanten, måste ju göra fint och rent tills imorron när Tonny fyller år.

Håller just nu på att laga middag, klyftpotatis m. Tandorikycklig och nån mystisk indisk sås som jag inte kommer på namnet på nu. Ska bli gott!

Sen efter middagen blir det en promenad med Amanda och hundarna, ska bli så grymt skönt med lite frisk luft. Även om det förmodligen kommer bli en väldigt kort och långsam promenad så får jag iallafall komma ut lite.


Nä nu ska jag fortsätta med maten så att den blir klar innan Tonny ska iväg och spela fotboll.


 Kram

 
 
Emmasson

Emmasson

24 augusti 2008 19:58

ja må han leva , ja må han leeeeva , ja må han leva uti huuuundrade åååååår !

http://emmaeliz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards