Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Bugaboo-besvär

Av Emma - 11 augusti 2008 21:44

Så..

Lite dålig på att skriva nu för tiden men va fan..har annat å göra. =)

Är idag exakt 4 veckor eller 30 dagar kvar till beräknad förlossning, och det är ju jättekul...om det inte vore för en grej.

Jag får inte tag på nån vagn, vi ska ju köpa en Bugaboo Cameleon i färgerna brun bas och rosa topp i kanvastyg. Tydligen så är varenda jävla (ursäkta franskan) vagn slut just precis nu. Jag har ringt runt som en galning men dom få som finns att få tag på med så kort varsel är typ orange, denim och några andra "ej-gilla-färger". Sen så har jag hittat en butik i Bandhagen i Stockholm som ska sälja sitt butiksexemplar för bara 7000 spänn, sweetpaj! Den har Sand bas och Brun topp, och det var faktiskt dom färgerna jag ville ha från början så det blir ju tipptopp, om det inte vore för att jag inte kan ta mig dit just precis nu. Vet inte hur vi ska lösa det här men det får så lov att fixa sig nu för annars får vi vänta i upp till 12 veckor innan vi får vår vagn, och det suger...hårt, riktigt hårt!


Oj vad jag babblar på om det här men det stör mig verkligen. Där vi skulle beställa ifrån först står det "Maxleveranstid 1-3 dagar!!" Ja men jo tjenare! Det är jääävligt stor skillnad på 1-3 dagar och 12 veckor.

*muttrar* 


Nä, nog om det. Nu ska jag ta och stoppa mina ömma fötter i ett fotbad, skööönt!


Ciao! 

 
 
Ingen bild

Idas mamma

5 oktober 2008 17:59

Hej!
har du fått tag på någon vag ännu? Själv köpte jag min på Barnvagnscentralen i Borås. Jättenöjd!!!. Dem kan säkert skicka med busgods. Kostar bara några hundralappar. Ring o kolla deras telfonnummer är 033-121615

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards