Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Gomorron

Av Emma - 14 augusti 2008 10:25

Ni sitter jag här igen och bråkar med Bugaboo, börjar bli fruktansvärt less kan jag ju säga.

Blev strul när vi skulle beställa från Bonti och jag har inte riktigt tålamod att hålla på å tjaffsa med det just nu. Hur som helst så visade det sig att Babyproffsen i Umeå  hade 2 vagnar inne den ena med blå bas och det vill vi ju inte ha, eller hur? =) Den andra hade grå bas (ser svart ut) och det är kanske lite tråkigt men det funkar ju till precis allt, neutralt och så.

Toppklädslar fanns i lite olika färger, dom intressanta var Brun, Rosa och Offwhite.

Frågan är nu, vad ska jag slå till på? Jag älskar ju brunt och kommer ha en brun skötväska och en brun åkpåse men det känns som att vagnen blir så mörk och tråkig.

Rosa topp är ju snyggt men av nån anledning så har jag fastnat för offwhite.

Damn it, hjälp mig gott folk!


Lägger upp ett nytt inlägg med bilder...igen. =) Så att ni ka se alternativen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards