Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Bäbisen är fixerad!

Av Emma - 22 augusti 2008 03:26

Var hos barnmorskan idag och nu har hon äntligen fixerat sig. Ett snäpp närmare förlossningen känns det som. Skönt! =)

Annars var allt bra förutom att jag har gått upp 3.1 kilo på 2 veckor, (vilket iofs inte är så farligt eftersom jag då bara gått upp 4 kilo totalt under graviditeten och en normal graviditet beräknas "väga" ca. 14 kilo med extra blod, moderkaka, bäbis m.m) Men hur som helst så trodde barnmorskan att det berodde på att jag samlat så mkt vätska, kan inte ens ha mina egna strumpor längre utan får ta Tonnys eftersom mina sitter för hårt åt på mina svullna klumpar till fötter. =)


I övrigt så har både jag och Tonny känt oss extremt sega dom senaste dagarna så jag har inte orkat blogga något, bara legat på soffan och kollat på Beck-filmer.

I morgon ska vi börja måla i alkoven som är garderob/skötrum. Ska bli skönt att få fräscht och fint innan bäbisen kommer.


Nä nu är det dags att kinesa, sweet dreams!


Natti! 

 
 
Emmasson

Emmasson

22 augusti 2008 08:40

weeee ! kom ut nuuuu ! : ) mamma sa igår att hon tror att du kommer att få den 9e , utan att veta att det är det datumet det är beräknat till. jag håller fast vid den 5e :P

http://emmaeliz.blogg.se

 
Malin

Malin

22 augusti 2008 15:25

Men har du inte kalvat ännu ;) Hoppas allt ät bra med er.. Kram Malin

http://mykarma.blogg.se

 
marica

marica

22 augusti 2008 16:21

Inte långt kvar nu, kikar in imellanåt & läser! Bra val av vagn föresten =)

http://weklund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 december 2008 01:23

Nu funkar inte skiten...så irriterande. Jaja, nu fick jag användning för den här bloggen igen då.   Puss på er! ...

Av Emma - 24 november 2008 03:24

http://barbaemma.blogg.se/

Av Emma - 24 november 2008 03:21

*vinkar*   Hej då min gamla trogna blogg! Separationsångest javisst!! Haha, nä men det känns lite sorgligt, eller hur? :P Nya bloggen är dock lite mer personlig så det är lätt värt ett byte. Länk kommer i nästa inlägg. ...

Av Emma - 24 november 2008 01:42

Jag kämpar fortfarande på med bloggen fast jag borde sova. Det är ju så himla kul när man börjar lära sig, blir kanske inte så himla snyggt men det är oallafall lite roligare än den här tråkbloggen som ser lika dan ut vad man än gör.   Hittade iaf en...

Av Emma - 23 november 2008 23:19

Jag håller på att byta blogg, därav den dåliga uppdateringen. Försöker designa och grejja och det är inte alltid det lättaste kan jag ju säga. Återkommer med nya adressen så fort jag är klar.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards